nedjelja, 4. studenoga 2012.

Sms o rastanku

Mnoge su suze tekle niz lice ali najveca kad izgubih tebe golubice. Rastanak me i dan danas boli i znao tad nisam koliko te srce voli, srce ludo u grudima cuti, glava huda samo nesta muti, nikad skladan da napravim plan, da zivot promijenim da mi krene san, san o tebi u mome krilu i kako ljubim tebe tako milu. Svaka tvoja rijec i dalje odzvanja u mojoj glavi, kada si rekla da je kraj kada si rekla da nisam pravi, ali i dalje u meni tinja nada vratices mi se jednoga dana. Volim te iako nismo zajedno, iako nisi tu, nikuda ne ides iz mog srca, koje zbog tebe sve slabije kuca, zivot mi uzmi , nek ostane prah znacu i dalje da moj si andjeo cuvar.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi

Balika Vadhu - Mala nevesta

Balika Vadhu - Mala nevesta - Mlada nevesta indijska serija besplatno gledanje online sa srpskim prevodom